Sidor

torsdag, november 11

Äntligen!

Äntligen lite inspiration i min hjärna!
Jag har vart sjuk i nästan en vecka, nån knepig form av magsjuka. Då har man inte så mycket inspiration och ork till övers :/
Igår började jag känna mig bättre till mods och fick samtidigt en inbjudan till en eventuell maskeradfest! Jag älskar att klä ut mig och sminka mig, ju mer tid man lägger ner på dräkten desto roligare blir det, så kravet "kom utklädd från topp till tå" passar mig perfekt.

Tillsammans med värdinnan beslutades det att jag ska klä ut mig till Queen of Hearts från Alice in Wonderland, dock med en helt egen stil. Här ska göras en riktigt PAMPIG drottning, med mycket tyg, fransar, volanger, rosetter och blingbling!
Jag tänker inte spara in på något för jag vill att det här ska bli perfekt, den bästa kostymen i utklädnadens historia! :D

Uppdateringar kring kostymen kommer allteftersom jag skapar. :)

//TrolleriTroll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En kommentar kanske? Eller ett roligt skämt? :D