Sidor

tisdag, november 13

Flaskkort

"Flaskkort". Det är nog ett av de fulare orden jag vet, men, det beskriver produkten väldigt exakt så det är lika bra att vänja sig.
För jag gillar flaskkort, de är roliga att göra och de blir förhoppningsvis riktigt snygga. Plus att man (som med alla kort osv) kan göra dem i vilken stil som helst!

Jag tänkte göra en bunt sånna här och en bunt julkort till lite julmarknader och så, men vill någon beställa ett flaskkort/julkort så säg bara till! Det är fritt fram att önska valfritt tema, färger, texter osv, jag kan ju allt.

(Nu hör jag hur någon sitter och tänker något i stil med "Vadfals, två inlägg under samma vecka, under samma dag! Har hon fått fnatt?"
Nej, det har jag inte, inget att oroa sig för. Det är bara för min lärare Maries skull. Hon sa att hon kommer kika in här ofta, och då tycker jag att det är inte mer än rättvist att jag gör mitt bästa för att skriva mer ;)

Puss å gonatt nu /Trollis



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En kommentar kanske? Eller ett roligt skämt? :D