Sidor

söndag, november 9

Städdag~



Idag har det vart städdag hos mig, vilket innebär kånkades av lådor, sortering och en massa sånt jox.
Det går framåt med syrummet, men jag har inte kommit längre än att jag ska till att bära in tillklippningsbordet. Oh, bordet som symaskinen står på ska farmor byta ut mor ett fyrkantigt, deras första köksbord, how cute ain't that? :)
Jag passade på att kolla i farmors stora tyggarderob efter lite ylletyg till lajvkläder, och fann en hel del matnyttigt. Och ännu bättre blev det när jag sorterade ur 'de gamla' lådorna hittade jag MASSA lajvtyg. Trollis glad lixom.
Orken tog dock slut runt lunch, och därefter bar det av till Lillasyster, som var standsatt i sitt hus (hon på bild). Pysslande tog vi oss igenom eftermiddagen, och den ena av Toruns vantar är snart klar :) (hade tänkt lägga in bild på den, men jag är för lat, men jag lovar, kan fixa en imorrn)

Solong and thanks for all the fish~ /Trollis the Übermighty (förklaring till varför jag kallar mig för just det kommer en annan dag :P)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En kommentar kanske? Eller ett roligt skämt? :D