Sidor

lördag, november 8

Hej!

Trollis är här, och jag kallar mig själv för "tvångskreativ".
Här hade jag tänkt börja blogga om alla mer eller mindre galna projekt jag får för mig :)

Jag är sjukskriven från livet, så jag har ganska gott om tid att sy. Främst blir det saker till lajv - mitt stora intresse, eller möjligen random fina saker jag kommer på att jag eller någon annan vill ha.

Det stora projektet just nu är att flytta mina sysaker, som tidigare stått inne i mitt rum, in till det syrum jag fått inne hos farmor. (Hon bor granne med oss, så det är ingen lång flytt, men dock en välbehövlig.)

Samtidigt som jag håller på med det så arrangerar jag ett lajv med min förening Oväsen, som går av stapeln den 21 November.
Till dess ska jag sy en hel del kläder, både till mig själv och andra, och under själva lajvet är jag värdshusvärdinna och har då hand om all mat till 50 pers.

Men nog babblat, nu ska jag gå och fortsätta med Toruns nålbundna vantar.
*vink* //Trollis the Übermighty

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En kommentar kanske? Eller ett roligt skämt? :D