Sidor

fredag, mars 16

Ordning och reda!

Jag har just insett att jag faktiskt har en liten samling av akvarellfärger nu. Och däribland en bunt lösa kakor, som jag köpt utöver de askar med olika färger som för mig har blivit standard.
Lite drygt att ha färger på så många olika ställen, så idag på förmiddagen tog jag tag i lite sorterande och organiserande. Resultatet blev detta;

Till vänster är min första ask med avkareller, den får vara kvar som den är, för att ha som "rese-kit".
Till Höger är en plåtask som jag satt upp mina andra kakor i. (med kludd i botten, perfekt!)

En liten närmare bild på mina första. Syns att de är använda.

Och de lite nyare kakorna... Jag insåg nu att jag nog har fler lösa i pysselrummet... shit.

De lösa kakorna är placerade så att jag även  får plats med en liten palett i asken.
Puss, tack och hej!

2 kommentarer:

En kommentar kanske? Eller ett roligt skämt? :D