Sidor

söndag, juli 10

Rummet där magin sker...

Jag pysslar sönder mina händer nu. Jag har valkar på fingrarna efter smyckestången :P
Igår lyckades jag göra 41 smycken. (varav tio st var örhängesPAR.) Målet var att jag skulle klara 50 innan jag gick till sängs. Kom inte riktigt ända fram, men nära! Ska göra ett nytt försök idag. :)

Men jag har dåligt med bilder på allt jag gör, så jag tänkte visa en tur i vårat pysselrum istället, så att ni ser stället "where the magic happens..."

Synen in i pysselrummet från vardagsrummet.
Ett steg in. Mitt bord närmast och Pixls närmast fönstrena.
Kikar man till vänster ser man Pixls hyllor med warhammersaker.

Här är hans bord. Där sitter han och målar och bygger å sånt där.
Och TADA! Mitt bord! :) Det är köksbordet från min gamla lägenhet.
En "översiktsbild" över den viktigaste delen av bordet, dvs det jag når från min stol :P
De mest använda pärlorna :)

Ytan jag håller fri och som är själva "arbetsytan". Tillsammans med de tre tänger som jag inte klarar mig utan. De är mina extrahänder. Eller nej, det blir fel. De är en som en förlängning av mina händer. :)

Och bland det viktigaste i hela rummet. Min gröna kaffemugg ;)

 Kom gärna och hälsa på vettja! :D  //Trollis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En kommentar kanske? Eller ett roligt skämt? :D