Sidor

onsdag, juli 13

Möklintaveckan!

Nu är det Onsdagsmorgon och jag är i full gång med packandet.
Jag åker ut ikväll redan för att hålla ett öga på krogtältet under natten. Det är "Hildurs Krog" som kommer att servera underbart käk under Möklintaveckan (tro mig, jag har provsmakat!) så där kan ni komma och käka när ni blir hungriga!
Ägarinnan, Anna, är som en liten extramamma för mig. Senast häromdagen så sa hon till mig och Pleu att "Ja, nu får ni vara mina adoptivdöttrar eftersom mina är ute och far" :P Jag har under förra veckan hjälpt henne att sy upp ett tiotal särkar till krogen. Tio särkar på fyra dagar, inte illa! Jag gjorde det inte helt själv dock, Pleu kom sista dagen och fållade halshål med mig :)

Nåväl, det här blir nog sista inlägget på en vecka skulle jag tro, hoppas vi ses där! :)

Kram Trollis!

Oh, justja, anledningen som jag egentligen hade för det här inlägget! NU packar jag ner smyckena från förra inlägget så de finns INTE tillgängliga här, utan följer med på marknad. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En kommentar kanske? Eller ett roligt skämt? :D