Sidor

måndag, september 28

Återuppvaknande

Nu har jag flyttat hemifrån, sytt/byggt/pysslat tusen olika saker, åkt på lajv, fyllt 20 och allt tok man kan tänka sig, så nu är det dags att börja blogga igen.

Först vill jag annonsera ut att även PYSSEL-Kvällarna startar igen. Imorgon efter kl 3 är man välkommen hem till mig, med ett mysigt pyssel. Jag skulle tro att vi köper ingredienser tillsammans och äter middag här. Usual chicken/noodles/random, or what do you say, my ladys? Sovplatser finns, om det skulle behövas

Jag har ett helt nytt hem att inreda, precis så som jag vill ha det. Temat verkar ha blivit kristallglas och döda djur. Jag tycker att det är mysigt, men jag vet att det råder delade meningar i frågan. Imorgon när jag städat klart kommer lite mer bilder (hoppas vi...) på lägenhetens nuvarande tillstånd, och tills dess, här är mina gardinomtag:








//Trötta Trollis


3 kommentarer:

En kommentar kanske? Eller ett roligt skämt? :D