Sidor

onsdag, mars 9

Vackra Presenter

Häromdagen på min arbetsträningsplats råkade jag under kafferasten nämna att jag samlar på fina glasburkar/flaskor. Hur praktiska de är att förvara pysselmaterial i samtidigt som de blir dekorativa.
Nästa dag kom min bordsgranne till min plats med två jättefina glasburkar och sa "Vill du ha de här?".
Såklart jag ville! Snällare arbetskamrater får man leta efter!


Så här ser burkarna ut, jag har för mig att han sa att de kommer från IKEA från början, för en massa år sedan. I den ena burken har jag lagt ner min samling av tygrosetter, perfekt! :)

//SamlarTroll

2 kommentarer:

  1. Jag såg världens finaste småsmåsmå flaskor på mässan som jag ville köpa till dig. Dom kostade 250-400 kronor styck. Fett inte okej. :(


    Sv: Ja, självklart skottland. Så går det när man tänker det man ska skriva på engelska och sen skriver det på svenska, tänkte UK skrev England. Fail. xD

    SvaraRadera

En kommentar kanske? Eller ett roligt skämt? :D