Sidor

lördag, februari 19

TÄVLING! :D

Nu så, nu är det äntligen dags! En tävling/utlottning för att fira att jag har över 
20 BEVAKARE VIA BLOGLOVIN! :D

Det här setet med smycken är vad som lottas ut:

 Ett par örhängen och ett matchande armband. 
Örhängeskrokarna är Nickelsäkra och resten är gjort av silverpläterad koppartråd och glaspärlor.

REGLER:
För 1 lott - skriv en kommentar med din mailadress på det här inlägget.
För 2 lotter - Länka det här inlägget på din blogg/facebook/bilddagbok eller liknande, klistra in en direktlänk till det i en kommentar här tillsammans med din mail.

Tävlingen avslutas Måndagen den 28 Februari!
Puss och kram!

8 kommentarer:

  1. vilken fin blogg du har och grattis till premunantera :)
    jag skulle vilja vara med och tävla även om jag inte har blogg ^^
    min mejl är typbeest@hotmail.com

    SvaraRadera
  2. Jag vill tävla! :D

    Och yay för att du har min mail så jag slipper skriva den offentligt. :P

    SvaraRadera
  3. Jag vill! :D Du har min mail också ^^

    SvaraRadera
  4. http://lungtbest.blogg.se/2011/february/entry-113919431.html

    3e gången jag skickar nu....

    J.A

    SvaraRadera
  5. Naw, vilka fina! Du är duktig du nina :) jag vill vara med: lovisa126@hotmail.com

    SvaraRadera
  6. Mej vill ha! hillalilla (at) gmail.com

    SvaraRadera
  7. Så klart jag vill vinna !!!
    Kram mamma

    SvaraRadera
  8. va fina de är <3
    gillar värkligen armbandet ^^

    ta väl och tävlar lite då
    deideichan@live.se

    SvaraRadera

En kommentar kanske? Eller ett roligt skämt? :D