Sidor

söndag, januari 2

Hej bloggen!

Hej!
Det var ju ett tag sen sist nu, jag bestämde mig för att ta lite jullov från större delar av internet och då blidde det så här. Hoppas att ni har haft det bra under tiden, det har nämligen jag! :)

Julmarknaden i Avesta gick bra, tjänade väl ungefär 700 kronor och fick en bunt saker sålda. De pengarna hamnade direkt i "Ullaredskassan", dvs de pengar jag sparar för att ha att handla med nere i Ullared. I mellandagarna hålls det ett konvet i Gislaved som vi åker på, och vi brukar alltid ta en dag där bilarna går mot Ullared för shopping. De har en Panudooutlet där, det är så billigt och bra att man nästan trillar av stolen.

Här är en bunt bilder på lite av vad jag har haft för mig:

Sytt inför julmarknaden och fått hjälp av systerdotter Miranda

Jag älskar Trollis (garn) så hääääär mycket!

Mammas och mitt torgstånd på marknaden

Min halva

Mammas fina jeansväskor

Och mammas halva.

Jag har nålbundit på min mössa med Miranda i mitt knä. Hon gillade att ha den på huvudet.

Skickat fin post till försäkringskassan. Jag tror att de kanske blir lite glada av att få fina brev.

  
Målat naglar på folk till höger och vänster, här är en snögubbe :)

Det kommer nog mer bilder från konventet om inte allt för lång stund skulle jag tro ^^
//Trollis 

1 kommentar:

En kommentar kanske? Eller ett roligt skämt? :D